2014. június 20., péntek

Első fejezet- Az Aratás

Heló. Meghoztam az újabb fejezetet. Picit rövidre sikerült.
Amúgy komiban nyugodtan mondjátok el mi tetszett/ nem tetszett



- Gyönyörű vagy- mosolyog rám Zoe amikor kelletlenül belebújok a rózsaszín agyonhasznált ruhámba amit még anyukámtól örököltem.
- Te még szebb vagy- mondom
-Megcsináljam a hajad?- kérdezi mire én csak szomorúan bólintok. Miért nem az első vagy a második körzetben születtünk? Ott biztos lenne pár őrült aki jelentkezne helyettünk.
Ilyen kellemes gondolatokkal telik a hajfonás. A töprengésemből Zoe ránt  ki:
- Kész van- jelenti ki büszkén
- Ez szuper lett- mondom álmélkodva. Olyan hajam , mint tavaly Katniss Everdeen- nek a ,12. körzet első női győztesének
- Tetszik?- kérdezi
- Az nem kifejezés- bólintok mosolyogva
Az idilli pillanatot az rontja el hogy bejön anya és szomorúan kimondja a retegett mondatot
-          Lányok kezdődik az Aratás
- Szép napot mindenkinek- mondja Effie Trinket miután felsétál a Főtéren felállított színpadra. Most még borzasztóbban néz ki, mint máskor: nem csak a haja és a ruhája kék hanem a bőre is. Szerintem borzasztó, viszont a “csodás csillogó” Kapitólium szerint Effie Trinket csak a legújabb divat szerint öltözködik- hoztam egy nagyszerű videót a egyenesen a Kapitóliumból
A videó elindul. Igazából elmondja-mint mindig- hogy miért rendezik meg az Éhezők Viadalát. Mindenki fancsali képpel néz. Kivéve Effie. Ő élvezi minden percét. Vérbeli kapitóliumi…
- Akkor kezdjük is- mondja lelkesen
Nem vacakol sokat. Gyorsan belenyúl és találomra kihúz egy lapot
- Zoe Tomlinson- olvassa fel a nevet
A húgom. Nem juthat be az Arénába. Elkiáltom magam:
- Önként jelentkezem!
- Remek remek-  tapsikol vidáman Effie. Igen, nagyon vicces szerintem is…
Megkeményítem az arcomat és felsétálok az emelvényre
- Mond a neved- tartja elém a mikrofont
- Chloe Tomlinson- válaszolom
- Szóval te is a testvéred helyett jelentkeztél- mondja vidáman és azzal a tipikus kapitóliumi akcentussal- pont mint tavaly
Kinézek a tömegbe. Szerintem Zoe sokkot kapott. Csak áll és maga elé bámul. Odanézek anyuék felé. Anya sír és Apa is könnyezik.
- Szóval a második kiválasztott- nyúl bele Effie ugyanabba a gömbbe (ugyebár a vegyes sorsolás miatt csak egy van)
-Zoe Tomlinson- olvassa fel


2 megjegyzés:

  1. Hozd hamar a következő részt! Puszi. R.Lili

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Lili!
      Örülök, hogy tetszett. Szerintem még ma kirakom a következőt
      Puszi: Sára

      Törlés