2014. augusztus 19., kedd

Ötödik fejezet- A kiképzőközpont



Sziasztok! Meghoztam az új részt. Nem ez lett a legtartalmasabb de remélem tetszik :)
Ui.:Köszönöm Lucának a feliratkozást és a gyönyörű fejlécet <3

- Jó reggelt, jó reggelt- ront be Effie a szobámba- ma egy nagy-nagy-nagy nap vár ránk.
- Kopogni luxus?- motyogom az orrom alatt, de ő rám se hederít.
- Jó reggelt!- lép be Portia, majd a kezében lévő becsomagolt ruhára mutat.- meghoztam a ruhát.
- Milyen ruhát?- kérdezem meglepődve.
- Csak nem gondolod, hogy a pizsamádba mész a kiképzésre?- visítozik Effie.
- Ezt a ruhát fogod viselni a kiképzések alatt- magyarázza Portia
- Vedd gyorsan fel és irány reggelizni- mondja Effie majd kitipeg a stylistom  kíséretében.
Miután felöltöztem jobban szemügyre veszem a ruhámat. Egyszerű fekete térdnadrág sötétkék rövid ujjú pólóval és edzőcipővel.
Kimegyek az étkezőbe és leülök a húgom mellé. A két mentor még nem érkezett meg.
- Jó reggelt- lép be álmosan Finnick.
- Peeta hol van?- kérdezi Zoe.
- Most nem jön- mondja szűkszavúan majd a tárgyra tér- Ma mentek a kiképzésre. Három napotok van gyakorolni. A harmadik nap végén pedig be kell mutatni a játékmestereknek, hogy mit tudtok. Ők pontokat fognak adni, ami befolyásolja, hogy mennyi támogatótok lesz.
- Szerinted mivel érdemes kezdeni,- kérdezem
- szerintem minden nap mást gyakoroljatok. Első nap az ehető növények felismerését, második nap a tűzgyújtást, a csapda készítését és a rejtőzködést. Harmadik nap pedig a harcot. Fontos, hogy ne ragadjatok le egy fegyvernél, hanem próbáljátok végig az összeset. És ne áruljátok el, hogy miben vagytok tehetségesek.
- Rendben- bólintunk egyszerre.
- És próbáljatok szövetségeseket szerezni. Van valaki akire gondoltatok?
Zoeval egymásra sandítunk.
- Még nincs- mondja.
- El fogtok késni- néz Finnick az órájára.
Kedvetlenül felállunk és elindulunk a lift felé.
- És kerüljétek Sierrát- kiáltja még utánunk.

Amikor leérünk egy férfi a hátunkra csíptet egy lapot amire 12 van ráírva.
- Akkor ehető növények?- kérdezi Zoe.
- Igen-bólintok
Odamentünk egy állomáshoz ahol egy nő nekiállt magyarázni arról, hol lehet megtalálni egyes növényeket, melyik mérgező és melyik nem. Zoe figyel rá, de nekem máshol járnak a gondolataim.
Vajon miért mondta Portia tegnap, hogy nem lehetetlen, hogy mindketten kijövünk? Csak nem lázadás készül? Nem. Az lehetetlen.Mindenki tudja, hogy a Kapitóliumhoz képest túl gyengék vagyunk. Vagy mégsem?
- Szerinted ez ehető?- mutat egy képet a nő.
- I-igen- mondtam bizonytalanul.
- Ha ebből beveszel egy késhegynyit meghalsz- csóválja a fejét- ez éjfürt. De nagyon könnyen össze lehet keverni az áfonyával.
Körülbelül még két óráig gyakorlunk. Zoenak egész jól megy, de én reménytelen eset vagyok.
Ezután kipróbáljuk a tűzgyújtást. Az nagyon könnyen megy. Fél óra alatt megtanultuk az összes fajtáját.
Aztán mentünk ebédelni. Zoe és én egy külön asztalhoz ültünk le. A szemem sarkából láttam a hivatásosokat. Az első, a második és a negyedik körzet kiválasztottai. Mind hangosan nevetett csak Alex ült csöndben. A merengésemből egy hang rántott ki.
- Sziasztok- a hang tulajdonosa egy lány volt, azt hiszem az ötödik körzetből- leülhetek?
- Persze- mondta Zoe mosolyogva és én is bólintottam.
- Penny vagyok- mutatkozott be.
- Én Zoe ő meg Chloe- mutatkozott be a testvérem.

Kiderült, hogy Penny nagyon kedves lány. Segített memorizálni az ehető növényeket. Sokkal egyszerűbben magyarázta el, mint az a nő.
A csapdákat együtt próbáltuk ki. Egyikünk sem jeleskedett benne. Amikor végre sikerült csinálnom egy elfogadható hurkos csapdát akkor véletlenül beleléptem és fejjel lefelé lógtam. Zoe és Penny csak nevettek de nekem ez annyira nem volt vicces. Amikor végre lejutottam akkor láttam, hogy a hivatásosok becsmérlően méregetnek.
Megfigyeltem, hogy egész nap csak csépelték a bábukat.  Sierra közel-és távol harcban egyaránt remekelt. konkrétan alig maradt valami abból a bábuból amin gyakorolt.
Remélem rám nem az a sors vár…
- Lányok- nézett ránk Penny a nap végén- szövetségben benne lennétek?
- Igen- egyeztünk bele egyszerre

5 megjegyzés:

  1. *-----* rohadt jó és ez most őszinte vélemény

    VálaszTörlés
  2. Szia, na természetesen a csere mehet, kiraktalak :) És THG fanfiic, szóval szerintem hamarosan el is kezdem olvasni, de érdekesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Köszi hogy kiraksz a cserébe. Remélem tetszeni fog majd :)
      Még sulikezdés előtt megpróbálok kirakni egy részt.

      Törlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés