2014. augusztus 30., szombat

Hatodik fejezet- Az új szövetséges



Sziasztok! Meghoztam az újabb részt.  Most, hogy elkezdődik a suli már ritkábban tudok csak részeket kitenni :/ de sose hagyjon el benneteket a remény :)
Jó olvasást!

“ Zoeval egy erdőben állunk. előttünk Sierra holteste. Legyőztük az utolsó ellenfélt.
- Chloe- nézett rám könnyes szemével- csak egy ember élheti túl a viadalt.
- Tudom- néztem rá szokatlanul nyugodtan- és az te leszel
Ő erre csak szomorúan elmosolyodott, majd megrázta a fejét. És megvillant a kés a kezében.”

- Ne!- sikítottam fel.
 “Csak egy álom volt” nyugtattam magam “de mi lesz ha az álom valósággá válik?”
- Minden rendben?- lépett be a húgom a szobába.
- Persze- bólintottam nem túl meggyőzően.
-Rémálmok?- kérdezte  Zoe, aki átlátott rajtam.
- Azok- bólintottam.
Zoe kis hallgatás után megszólalt- gyere, mutatok valamit.
Megragadta, a karom és kiráncigált az ágyból.
- Hova megyünk?- kérdeztem.
-Meglepetés- mosolygott titokzatosan.
Ekkor megérkeztünk a meglepetés helyszínére.A tetőre.
A nap épp kelt fel, arany fénnyel beragyogva a várost. Valahogy így sokkal természetesebbnek látszott ez a hely.
- Ez gyönyörű- mondtam miközben összébb húztam magamon a pulcsit ,amit még gyorsan kikaptam a szekrényből.
- Reméltem, hogy tetszeni fog- válaszolta és együtt néztük vacogva a napfelkeltét.

- És ne feledjétek el, hogy sose ragadjatok le egy olyan fegyvernél, ami jól megy. Nehogy megnézzék, hogy mi megy.- mondta el Effie sokadszorra is a monológját, ami valljuk be nem volt túl értelmes. És mellesleg ezt Finnick hangoztatta.Csak máshogy megfogalmazva.
-Tudjuk Effie- sóhajtottam, a lift út alatt legalább ötször elmondtad.
- Csak, hogy ne felejtsétek el- mondta idegesítően magas hangján.
- Viszlát Effie- léptünk ki Zoeval a liftből.
A harmadik napon a fegyverekkel kell foglalkoznunk. Mikor beléptünk a gyakorlóterembe már messziről kiszúrtam Sierrát, miközben egy újabb gyakorlóbábut csépel.
-Chloe, Zoe- hallottam magam mögül Peeta hangját.
-Hát te hogyhogy itt vagy?-kérdezte meglepetten Zoe.
-Ma reggel elfelejtettük mondani, hogy be kell mutatni a tudásotokat a Játékmestereknek.
- Most komolyan?- kérdeztük egyszerre.
- Igen- bólintott, majd elsietett.
-Ez fura volt-ráncolta Zoe a szemöldökét.
- Ma reggel nagyon szétszórt volt mindkét mentor- jegyeztem meg.
Ma reggel csak a reggeli felénél jelentek meg és nagyon szét voltak esve. Alig adtak a mai napra valami tanácsot (csak Effie új mottóját)

Elindultunk a fegyverek felé. Közel- és távol harcot egyaránt próbáltunk. Abban egyetértettünk, hogy mindkettőnknek a késdobálás megy a legjobban.Persze penny is ott volt. Ő nyíllal volt nagyon ügyes.

Ebéd után visszatértünk a fegyverekhez. Épp a karddal gyakoroltunk, amikor éreztem, hogy valaki olyan erősen meglökött, hogy elestem.
- Normális vagy?- hallottam egy hangot, mire felültem.
Alex volt az. És éppen Sierrával ordítozott. Oldalra néztem. egy kés állt ki a falból, ahol még egy perccel ezelőtt én álltam.
Megint vissza néztem és láttam, hogy Sierra kivörösödik, majd elkezd ordítozni:
- Mégis mit képzelsz magadról? Hogy jössz hozzá ahhoz, hogy így szólj hozzám?
De Alexet sem kellett félteni ,ő is visszavágott:
- Ne hidd azt, hogy különb vagy másnál, csak mert pszichopata külsőd van- jelentette ki teljesen nyugodtan.
- Csak, hogy tudd Odair, ezzel kizárunk a csapatból. És te leszel az első célpontom- ezzel megfordult és visszatért a bábujához, a többi Hivatásossal együtt.
Mindenki ledöbbenten állt, csak Alex jött oda hozzám.
- Minden rendben?- kérdezte és kezet nyújtott.
- Azt hiszem igen- fogadtam el és ő felhúzott.
- Köszönöm, hogy megvédtél-néztem a szemébe.
- Már úgy is elegem volt Sierrából- vont vállat.
- Amúgy Chloe vagyok- mutatkoztam be- ők meg Zoe és Penny- mutattam be a lányokat.
- Alex- válaszolt- és majd megtanullak titeket megkülönböztetni. Egyébként ha már így kitagadtak szövetség?
- Szövetség- vágtuk rá a lányokkal együtt
Ekkor egy vetítő bekapcsolt és Caesar Flickerman jelent meg a képernyőn, akinek most világító kék haja volt.
- Üdv Kiválasztottak!- mondta vigyorogva- ma fogjátok bemutatni a tudásotokat a Játékmestereknek. Mivel ez a 3. Nagy Mészárlás, most a Játékmesterek fogják megmondani, hogy mit kell csinálnotok. remek ötlet nemde bár?
Viszlát Kiválasztottak és sose hagyjon el benneteket a remény!

1 megjegyzés: