2014. szeptember 1., hétfő

Díj

Köszönöm a díjat -nek

Szabályok:
- Írd ki kitől van!
- Írj magadról 11 dolgot!
- Válaszolj 11 kérdésre!
- Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog magamról:
1.  Nagyon szeretek zenét hallgatni és írni...meg persze olvasni :D
2. Egyszer meg szeretnék tanulni gitározni
3. Egyszer el szeretnék jutni New York-ba
4. Utálom a matekot és a fizikát
5. Néha rám jön az 5 perc, ami általában 20 percig tart 
6. Göndör hajam van, amit elég nehéz kezelni
7. Imádok színházba járni
8. Szeretek rajzolni, csak nincs sok tehetségem hozzá
9. A Harry Pottert 8 évesen kezdtem el olvasni...mondjuk akkor még nem értettem belőle sokat XD az első 10 oldal után le is tettem.Persze azóta újraolvastam.
10. Imádom az 5SOS-t.
11. Most fogok belekezdeni a kötelező olvasmányba :/

Abbey kérdései:
1. Hallgatsz zenét írás közben? Nem nagyon. Ha zenét hallgatok nem tudok koncentrálni az írásra
2. Itt az év eleje, Vártad? Nem igazán :/ elég kemény évünk lesz
3. Mióta írsz? Blogot június óta, de az első "könyvemet" 8 évesen írtam egy füzetbe
4. Tanulsz/tanultál valamilyen hangszeren játszani? Nem. Sajnos.
5. Melyik történet világában élnél legszívesebben? Ez egy nagyon jó kérdés :D Szerintem a Gyűrűk ura világában.
6. Hol élnél a legszívesebben? Vagy Párizsban, vagy valami mediterrán helyen, ahol közel van a tenger.
7. Jártál Párizsban? Ha nem, szeretnél? Volt szerencsém már elmenni Párizsba :) kétszer is
8. Milyen nevet adnál ha neki ha lenne egy hajód? (Most a Tenger Gyöngyéről eszembe jutva a kérdés...)Öhm...szerintem Titanic XD
9. Van testvéred? Igen egy húgom. Néha idegesítő de nagyon szeretem
10. Ismered a Végzet Ereklyéi sorozatot? Ha igen, ki a kedvenced? Nem ismerem, de megszeretném nézni
11. Könyv vagy film? (Ne számítsuk bele a könyvadaptációkat. ) Mindkettő

Kérdéseim:
1. Mióta blogolsz?
2. Van mottód? Ha igen mi?
3. Milyen zenéket szeretsz hallgatni?
4.Mi a kedvenc könyved?
5. Mozi vagy színház?
6. Mennyire követed a divatot?
7. Mi volt a kedvenc kis kori meséd?
8. Miért kezdtél el blogolni?
9. Honnan merítesz ihletet?
10. Mit néztél meg legutóbb moziban?
11. Mi a kedvenc tantárgyad? (Ha már egyszer szeptember 1 van)
Akiknek küldöm:


6 megjegyzés: