2015. június 24., szerda

Sajnálom

Üdvözlet Lázadók!
Igen, jól látjátok, nem egy új résszel jöttem. Már jó ideje nincs ihletem és időm. Így arra az elhatározásra jutottam, hogy bezárom a blogot. Sajnálom.
Egy évem volt ebben a blogban és gyakorlatilag itt tanultam meg rendesen a blogolás rejtelmeit. Nehéz a szívem, de ezt a lépést meg kellett tennem.
Bocsánat, hogy cserbenhagytalak titeket, akik mindig várták az új részt.
Ez a blog tényleg a tanulásra szolgált. Például megtanultam, hogy akkor nyissam meg a blogot, amikor már minden elő van készítve hozzá.
Szomorúan, de kijelentem... A Panem lángokban című blog bezárja kapuit.
Ölel titeket: Sarah

8 megjegyzés:

  1. Sajnálattal hallom, kedves Sarah, persze teljesen megértem a döntéseidet :)
    De azért én igazn kíváncsi vagyok a végére.
    Ha esetleg már meg volt a kép a fejedbe, akkor nem lehet, hogy egy ilyen kis rövid összefoglalót, "hagyományos nyelven", ha kell 0 fogalmazással leírsz nekem itt, vagy e-mailbe?
    Tényleg, furdalja az oldalam a kíváncsiság a szerelmi szál miatt, a halott barát, a lázadás vége, és stb, stb, stb.
    Nem kell regényt írni..Csak úgy még is :)
    Köszönöm, még minig nagy csodálód: Lara <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Köszönöm, hogyy írtál.
      Igazából a befejezés annyi lett volna, hogy Alex és Chloe megcsinálják a tervüket, de az befuccsol. Snow bezáratja őket, aztán jön a felmentőcsapat és valahogy mégis sikerül közös erővel kinyírni a Gonosz Télapót. Na, igen itt akadtam el, de nagyon. A szerelmi szállal pedig jók voltak a megérzéseid :)
      Remélem kielégítő választ tudtam adni.
      Puszi:Sarah

      Törlés
  2. Teljes mértékben, köszönöm szépen :)
    Remélem eyszer visszajön az ihlet, és mégegyszer nekiveselkedsz a történetnek.
    Ha nem, hát örülök, hogy létrehoztad ennyire is Chloe és Zoe világát. Nélkülük, Ruta története sem jött volna létre :D
    És tudtam, tudtam, tudtaaam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, hogy ezt mondod^^
      És sok sikert Ruta további történetéhez :) én olvasni fogom

      Törlés
  3. Szia! :)
    Tudom, sosem voltam jó olvasód. Sosem írtam kommentet nem fejtettem ki a véleményem, hogy segítsek neked, nem tettem semmit csak elolvastam és egy kis gondolkodás után már a kis piros X-re kattintottam. De úgy éreztem, hogy nem lehetek olyan hálátlan, hogy most itt a végnél el ne mondjam neked a bloggal való érzéseimet. Nagyon sok mindent köszönhetek neked mind a blognak. Mikor unatkoztam te szórakoztattál, mikor szomorú voltam te megnevetettél és mikor a felhők közt szálltam te vissza segítettél a földre. Egy kicsit talán hozzá nőttem ehhez az oldalhoz, megszoktam a színeket a blog stílusát és a szóhasználatodat. Most ahogy vége lett mind ennek mégis elégedett vagyok, mert ez már a 2. évad volt, egy történetet már megírtál és talán ezt is, ha másképp tekintünk rá. Remélem nem hagyod abba az írást mert tehetséges vagy.

    Ölel: Mara S.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Mara!
      Nagyon köszönöm, amit írtál nagyon maghatott :') . És attól, hogy nem kommenteltél tényleg hálás voltam, hogy nyomon követed a sztorimat.
      Az írás mindenképp folytatni fogom. Már van is egy sztorim, ami eddig a fióknak íródott. Talán majd felrakom, ha elkészült, nehogy úgy járjak, min ezzel
      Puszi Sarah

      Törlés
  4. Szia. :)
    Sajnálom, hogy bezárod a blogot. Szerintem sokat fejlődtél az írásban, hisz nézd meg az első évados első részt. :) /Persze, nem arra céloztam, hogy rossz volt, félre ne érts!!!/
    Esetleg belekezdesz egy másik sztoriba, egy új blogba?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Köszönöm hogy ezt mondod, kedves vagy ^^
      Van újabb sztori is készülőben, de azt egyenlőre csak befejezem, és csak azután rakom fel:)
      Puszi:Sára

      Törlés