2015. május 4., hétfő

Díj #3

Sziasztok :)
Nagyon szépen köszönöm a díjat Larának, aki Ruta történetének írója <3
Hát, ilyen típusú díjjal még nem találkoztam, de vágjunk bele:
Szabályok:
1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged.
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat


12 dolog Lara blogjáról
1. THG-fanfiction
2. Ruta történetét írja meg
3. Szerintem Lara az első, aki megírja az ő szemszögéből a viadalt...
4. ... Ami nagyon ötletes
5. Eddig még nem kezdődött el a viadal.
6. Sikerült Larának megformálni a főhősnőt nagyon szerethetőre.
7. Nem bloggerben, hanem worldpress-ben írja.
8. Szépen fogalmaz az írónő.
9. Nagyon tetszik benne, ahogy leírja Ruta félelmeit.
10. Amikor azt a részt olvastam, amikor Ruta először eszik bőségesen és ecsetelte a különböző ételeket, nekem is megkordult a gyomrom.
11. Tresh elég titokzatos karakterre sikeredett.
12. Szívesen lecsaptam volna, valami nehéz tárggyal a kapitóliumi kísérőt, de végül megkedveltem

12 dolog a saját blogomról (hajjaj):
1. Szintén THG-fanfiction.
2. A harmadik Nagy Mészárlást írom meg olyan "mi lett volna ha..." módon.
3. Már a második részénél járok.
4. Chloe-t sikerült megalkotnom úgy, mint az én szöges ellentétemet.
5. Eredetileg Alex-nek a közelharc ment volna jól, de aztán változtattam.
6. Nem tudom honnan jött az ötlet ahhoz, hogy ikerpárt rakjak be...
7. Legjobban a Coin-Chloe párbeszédeket szerettem írni.
8. Gyakran felcserélem Chloe-t és Zoe-t.
9. Utálom, ha egy fejezeten belül van szemszögváltás, ezért én csak egyszer raktam be ilyet, de a más szemszögből megírt rész külön fejezetet kapott.
10. Eredetileg Grace (Alex húga) is fontos szerepet kapott volna, de aztán szintén elvetettem.
11. Már lassan egy éve fut a blog.
12. Kezd lassan alakulni a következő fejezet.

Kérdések és válaszok:
1. Miért kezdtél el olvasni? A facebookon láttam a "reklámod"és gondoltam benézek
2. Tetszik a történet? Nagyon :3
3. Ki a kedvenc általam alkotott szereplőd? Ruta... Mondjuk ő benne volt az eredeti sztoriban is, de te dolgoztad ki igazán
4. Kinek a szemszögéből olvasnál továbbra is ilyen történetet? Effie-éből :D
5. Hogyan találtál rám? Facebook-csoportnak hála
6. Szereted az Éhezők Viadalát? Még szép!
7. Ha igen, emellett még mi(k) a kedvenc könyved/könyveid? Ha én azt felsorolnám...
8. Hogyan képzelted el Ruta édesanyját? Háát... Nem is tudom...Kívülről gondolom hasonlít Rutára. Belülről meg... Fogalmam sincs, bocsi
9. Mi a véleményed Keyláról? Két szó: tipikus kapitóliumi
10. Mi a véleményed arról, hogy Ruta meghalt? Sírtam rajta mind a könyvben, mind a filmben
11. Ruta és Prim jóban lettek volna? Szerintem igen :D
12. Mi tetszik a legjobban a történetben? Az egyedisége

Kérdéseim:
1. A díjjal találtál rá a blogomra vagy eddig is olvastad?
2. Szerinted min lehetne javítani benne?
3. Tetszik a design?
4. Van olyan szereplő, aki a szívedhez nőtt?
5. Mi tetszik a blogban?
6. És mi nem?
7. Szereted az Éhezők viadalát?
8. Olvastad a könyvet, vagy láttad a filmet, esetleg mindkettőt?
9. Van tipped, hogy mi lesz a blog vége?
10. Szerinted jó ötlet volt az az egyszeri szemszögváltás?
11. Van olyan szereplő, akit máshogy képzeltél el, mint ahogy le van írva?
12. Nagy gond ha nem tudok kitalálni egy utolsó kérdést?

Akiknek küldöm:

Na, pont a fele gyűlt össze. Annyit még alulírottban megjegyeznék, hogy nem kívánom senkitől, hogy olvassa el azt a harminc akárhány részt. Szerintem elég ha a második részét a sztorinak elolvassátok, hiszen a prológusban megpróbáltam összefoglalni az előző rész tartalmát :)

Igyekszek a következő résszel, addig is puszi mindenkinek :)
Sarah

4 megjegyzés:

  1. Drága Sarah!
    Köszönöm szépen a díjat, azonnal meg fogom csinálni, amint lesz rá egy kis időm!

    Ölel téged: Emma W.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Emma!
      Igazán nincs mit, hiszen megérdemelted.
      Puszi:Sarah

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm azokat a dolgokat,amiket (rólam) blogomról írtál :)
    Nagyon jól esett-főleg az,amikor azt írtad,hogy szépen fogalmazok- áz egész,és megmosolyogatott.
    Sok sikert az új fejezethez, addig is ölelés: Lara<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Igazán nincs mit, hiszen tényleg így van :)
      Puszi:Sarah

      Törlés