2015. május 6., szerda

Díj #4


Sziasztok :) újra itt vagyok egy díjjal, amit nagyon köszönök Málna Pitének.
 

Szabályok:
1.) Köszönd meg a díjat, és tedd ki, hogy kitől van
2.) Olvasd el annak a blogját, akitől kaptad a díjat
3.) Írj 12 dolgot annak a blogjáról, akitől kaptad (térj ki a szereplőkre, szokásaikra stb., de nem írhatod azt, amit ő írt a sajátjáról)
4.) Írj 12 dolgot a saját blogodról
5.) Válaszolj 12 kérdésre
6.) Tegyél fel 12 kérdést a saját blogoddal kapcsolatban
7.) Kommentelj annak a blogján 1 fejezethez (vagy akármihez), akitől kaptad a díjat, ugyanis mindenkinek jól esik a visszajelzés.
8.) Cseréljetek linket is! Rakd ki azt, akitől kaptad, és írj neki, hogy ő is tegyen ki téged.
9.) Küld tovább min. 12 embernek a díjat.
Nos, mivel tegnap is kaptam pont egy ilyen típusú díjat, ha nem baj most csalok egy kicsit: kihagynám a 4., a 6., és a 9. kérdést. A blogomról mindent elmondtam, amit tudtam, és el is küldtem az legtöbb blognak

Akkor ugorjunk is oda, ahol mesélnem kell az írónő blogjáról:
1. THG-fanfiction 
2. A kilencedik körzet egyik kiválasztottjától szól...
3. ..., akinek Rosie a neve...
4. ... és önként jelentkezik.
5. A bökkenő ott kezdődik, hogy a legjobb barátjával együtt megy a viadalra.
6. Rosie nagyon szimpatikus karakter.
7. És az írónőnek van tehetsége, nem is kevés.
8.Rosie-nak nem tudjuk meg a vezetéknevét.
9. Nagyon gyorsan jönnek az új részek.
10. A címe Sose hagyjon el benneteket a remény, ami szerintem találó.
11. Nagyon remélem, hogy Josh (a legjobb barát) nem hal meg.
12. Rosie és Josh a hivatásos falkába tartozik.

Az írónő kérdései:
 1. Mi tetszik a blogomban? 
Az egyedisége és a két szimpatikus főhős. Emellett még az írásimódod.

2. Mi nem?
Picit sok a karakter, és néha elvesztem a fonalat. Ha picit lassítasz szuper lesz ;)

3. Ki a kedvenc szereplőd ha van?
Rosie, nagyon jól összehoztad a karaktert.

4. Van valaki akitől többet vártál?
Nem nagyon...

5. Melyik a kedvenc részed ha van?
Az interjú.

6. Szerinted ki nyeri meg a viadalt?
Nagyon remélem, hogy Josh és Rosie.

7. Rosie és Josh össze jönnek?
Remélem igen (kézdörzsölgetés)

8. Olvasod a blogom?
Igen, már az elejétől.

9. Milyen legyen a háttér?
Nem tudom, de ha csináltatsz egy fejlécet, akkor egyrészt jobban fog mutatni a blog, másrészt tudod hozzá igazítani a hátteret. (Ha érdekel én innen rendeltem)

10. Hogy tetszik a körzet választás?
Jó ötlet, hogy nem valami "híreset" választottál, mint például a 12. vagy a 4.

11. Rosie ruhájáról mi a véleményed?
Nekem nagyon bejött... Már ha az interjúsra gondolsz.

12. Kinek a halálát sajnálnád, sajnálod nagyon?
Josh-ét, vagy Rosie-ét, bár nagyon remélem, hogy a főhősnődet nem nyírod ki.

Akkor ennyi volt mára, a következő rész pedig lassan, de biztosan halad.
Puszi.: Sarah

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése