2015. március 2., hétfő

Harmadik fejezet

Sziasztook :) megjöttem az újabb fejezettel, ami már kezdi belevetni magát a történetek sűrűjébe.
Még annyit jegyeznék meg, hogy nagyon várom a kommenteket, mert eddig nem érkezett sok és kíváncsi vagyok a véleményetekre :3
Jó olvasást!
Puszi: Sarah



  Hallgatom az eső ütemes kopogását az ágyam szélén ülve és az ölemet bámulom. Beszélnem kéne Coin elnökkel. Amikor Prim elmondta fél órája a monológját az egész olyan kézenfekvőnek tűnt. Persze, elvállalom és szerepelek néhány propaganda filmben, meg harcolok. Miért is ne? De most, hogy itt gubasztok kezdek újra kételkedni. Persze, nem leszek báb, de ez hatalmas felelősség. Mi van ha miattam bukik el Panem? Mi van ha nem sikerül legyőzni Snow elnököt és bevezeti a sokkal brutálisabb Éhezők Viadalát?
 Sóhajtva felállok és megigazítom magamon a szürke egyenruhát, amit az ágyamon találtam. Egyébként ez a szoba is szürke a változatosság kedvéért...
Óvatosan kimegyek a folyosóra. El kell vállalnom a szerepet. A körzetek bíznak bennem.
Céltalanul elkezdek bolyongani a folyosón azzal a szándékkal, hogy találkozok valakivel, aki elvezet az elnöknőhöz. Nem kell csalódnom. Pár kanyar után belerohanok Alexbe.
- Az egész körzet téged keresett!- áll meg előttem karba tett kézzel.
- Neked is szia- motyogom az orrom alatt.
- Hol voltál?
- Levegőztem...
- Ugye tudod, hogy lemaradtál az eligazításról?
- Miről?
- Arról, ahol többek között elmondják, hogy csak engedéllyel szabad kint tartózkodnod...
- Mondhatták volna korábban, ahelyett, hogy letámadnak ezzel a szárnysegédes cuccal- vonok vállat.
- Nem kellett volna kitörnöd a hisztit...
- Nem kellet volna az Arénából egyenesen Coinhoz hurcolni- válaszolom nyugodtan.
- Egyébként meg nem ártana elmenni a kórház szárnyba, mert Effie nem egy orvos- bök a fejével az átázott kötésemre, amit a ruhaujj feltűrésétől látni lehetett.
- És azt is elmondták az eligazításon, hogy merre van?- kérdezem a a kötést vizsgálva.
- Aha...
- És el is vezetnél oda?- nézek fel.
- Ha már ilyen szépen kéred- röhög fel és elindul az ellenkező irányba.

A kórházszárnyban találom Primet és anyát. Az utóbbi kicseréli a kötést a kezemen, majd amikor végez átmegy egy másik beteghez egy szőke hajú nővel, aki Prim anyukája lehet.
Alex megígérte, hogy körbevezet, hiába magyaráztam, hogy nekem Coin-hoz kell mennem.
Persze apával is összefutottunk, aki a technikai részlegen volt. Megmutatta amiről lemaradtam, mert az erdőben sajnáltam magam.
- Akkor megmutatnád végre hol van Coin elnök?- kérdezem felvont szemöldökkel és kissé türelmetlenül, amikor már úgy érzem, hogy egész Panemben én ismerem legjobban a 13. körzetet.
- Persze-bólint és elindul a egyik folyosón. Én csak a szememet forgatva követem.

Alex egy kopogás után benyit az ajtón és amolyan "te akartál beszélni vele" módon betol maga előtt.
- Hoztam egy hirtelen véleményváltozáson átment egyént- mondja, majd amikor látja, hogy Coin elnök nem értékeli a humorát távozik.
Egyébként az elnöknőn kívül még ott van Effie, Katniss, Zoe, Finnick és még két hapsi.
És mindenki engem fürkész.
- Csak... csak annyit szeretnék mondani, hogy... elvállalom a szárnyat- hebegem a kezemet tördelve.
- Ugyancsak?- kérdezi Coin felvont szemöldökkel.
Nem, azért mondtam, mert humoros kedvem van...Maga szerint?! mondom majdnem, de mivel nem akarok újabb konfliktust inkább csak bólintok.
- Én mondtam- vigyorog Katnissre Zoe, aki úgy tűnik megtalálta a közös hangot a Poszátával.
- Akkor ismertetem a csapatot- int Coin, hogy üljek le.
- Ők itt Haymitch Albernathy és Beete Latier- kezd bele Coin- miután elhelyezkedtem.
A két férfi barátságosan biccent.
Ha jól tudom Haymitch volt Katniss és Peeta mentora, Beete pedig a 3. körzet ügyeletes zsenije, és mellesleg hackere. Szóval gondolom ő azért van itt, hogy feltörje valami számítógépes adatbázisát a Kapitóliumnak.
Visszabiccentek.
- Miss Trinketet már gondolom ismered...- kezd bele Coin, de Effie a szavába vág.
- Hívjon csak Effie-nek kedveském.
Khm... a "kedveske" jóval idősebb Effie-nél, de a kapitóliumi nő számára ez lényegtelen.
Coin elnök elég megbotránkozott arcot vág, amit alig tudok mosoly nélkül megállni.
- Nos, igen... khm... Akkor Effie felel azért, hogy megfelelően nézzenek ki a propaganda filmeknél.
- Nagyon csinosak lesztek ám- vigyorog Effie és meg kell állapítanom, hogy a lemázolt arca nélkül sokkal fiatalabbnak néz ki.
  - És mi lesz az első lépés?- kérdezem egy kicsi érdeklődéssel a hangomban.
- Forgatni fogunk a 12. körzetben- feleli az elnök, mire nekem az eddigi mosoly lefagy az arcomról.
- De hát azt lebombázták? Nem?
- De igen- válaszol Coin olyan természetes hangon mintha azt mondaná, hogy esik az eső.

9 megjegyzés:

  1. Vaaaaa nem már! Hogyan tudod itt abbahagyni?? Amugy imádom a sztorit ahogy van meg minden annnnyira nagyon jó :) Hmmm... csak nekem van olyan érzésem, hogy te se szeretted Coint? (Én utáltam) Nagyon várom a kövi részt, csak így tovább! :)

    UI: bocsi az elég gagyi kommentemért, de ez így hirtelen elhatározásból jött nem gondoltam át xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa :)
      Nagyon köszönöm a kommented <3 és eltaláltad. Én se szívlelem Coint. Viszont szerintem Julianne Moore nagyon nagyot alakított benne. És nem lett gagyi komment örülök h írsz :*
      És a folytatást nemsokára írom.
      Puszi:Sarah

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nemrég találtam a blogodra (tegnap), de el kell mondjam, NAGYON TETSZIK!!! Imádom, egész délután, és kora este ezt olvastam, egyszerűen nem tudtam letenni! Nagyon jól írsz. Az összes részbe beletudom élni magam, és szinte ott vannak a szereplők/helyszínek/helyzetek a szemem előtt! Szóval gratula, és csak így tovább!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Hú. Egy nap allatt kiolvastad? :D
      Nem semmi.
      Nagyon köszönöm a kommentedet és duplán örülök h ennyire beleélted magad :)
      Puszi: Sarah

      Törlés
  4. Kedves Sarah! :)
    Szeretnék pár tanácsot adni: a számokat betűvel írd és a mondatoknál, a második gondolatjel előtt legyen szóköz. Pl.: ,, - De igen - válaszol Coin..."
    Illetve nem lehetne, hogy hosszabb legyen a fejezet? *.* Hamar hozd a következőt. :3
    (Remélem nem veszed úgy, hogy ,,okoskodni" akarok. :) Csak segíteni.)
    <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :)
      Nagyon köszönöm a tanácsokat igyekszem megfogadni őket. Sajnos a fejezet hosszúságával az a helyzet, hogy mindenki más hosszúságút szeret. Van aki ránéz egy hosszab fejezetre és semmi kedve elolvasni, van aki meg pont a nagyon hosszúakat szereti. Én igyekszek megtalálni az arany középutat több-kevesebb sikerrel :/
      És nyugi, nem veszem okoskodásnak. Írtam is, hogy szívesen fogadom a tanácsokat :*
      A következő részt minél hamarabb próbálom felrakni :)
      Puszi: Sarah

      Törlés
    2. Megértem, én sem szeretem az olyan fejezeteket, ami megfelelne tizenöt oldalnak... csak annyira tetszik a történet (nagy Éhezők Viadala fan vagyok, sok fanfictiont olvasok :D), hogy alig bírom kivárni a folytatást! :3
      Sok sikert az íráshoz, nagyon ügyes vagy. <3

      Törlés
    3. Nagyon örülök, hogyennyire tetszik <3 és megpróbáltam picit hosszabbítani a következő fejezetet, mert végigolvasva az előzőeket tényleg nagyon kis rövidek lettek :/
      És a folytatást írom :)

      Törlés