2015. február 26., csütörtök

Prológus

Sziasztook :D volt egy pillanat szabadidőm, úgyhogy gyorsan megírtam a prológust.
Kicsit rá is térek a blog új kinézetére. A dizi (a változatosság kedvéért) Luca munkája , amit ez útón is ezredszerre megköszönök <3. Mint látjátok új cím is van és néhány újdonság :D asszem ennyit akartam elmondani.
Jó olvasást!
Puszi: Sarah



Túléltem a viadalt. Én is, és a húgom is.
És hogyan?
Nem gondoljátok, hogy lehetetlen, ha két tizennégy éves törékeny lány kijut az Arénából?
Pedig kijutottunk. Nem, ne a dupla győzelemre gondoljatok. A kijutásunkat győzelemnek nem lehet nevezni.
Minket kimenekítettek.
Hihetetlenül hangzik, ugye?
Pedig így történt. Jött egy légpárnás, mire mi szépen felmásztunk.
De, ez nem puszta jó szándékból történt. Meg volt tervezve. Minden. Hogy melyik mentorokat kapjuk, hogyan lesz a hasznunkra a főjátékmester. Az is, hogy "véletlenül" kisorsolták Finnick Odair unokaöccsét, aki szövetségesünk volt, és ki is jutott velünk együtt.
De minek volt ez az alapos tervezgetés?
Mert lázadást terveztek. Aminek már nem csak Katniss Everdeen a jelképe. Nem. Mi is azok lettünk. Én és a húgom. Két kis vörös tizennégy éves, aranyosan rímelő névvel. Chloe és Zoe.
Megint felmerül a kérdés: miért?
A mentorom, Finnick elmondta, hogy ahogy meglátták a körzetek azt, hogy kisorsoltak minket, fellázadtak. Senki se tudja miért.
De a Tizenharmadik körzetben minden titokra fény derül.
És valószínűleg a lázadás élére kell állnunk a poszáta mellett, mint a szárnyai.
Szép mi?
Egyenlőre még senki se mond semmit.
De szerintem nem kecsegtet sok jót.
Miért?
Mert az igazi viadal csak most kezdődik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése