2015. február 1., vasárnap

Díj #2

Nagyon köszönöm a díjat Abigail Morgennek, a Lombkorona írójának <3

Szabályok:
- Rakd ki kitől van ✓
- Írj magadról 10 dolgot ✓
- Válaszolj 10 kérdésre ✓
- Tegyél fel 10 kérdést ✓
- Küldd el 10 embernek ✓

10 dolog magamról:
- Újonnan rákattantam a Bosszúállókra
- Azért tudtam az utóbbi időben ennyi részt hozni, mert otthon unatkoztam betegen (na, ez roppant érdekes információ volt...)
- Ki kéne töltenem az adatbegyűjtő lapot...
- Rémesen sötét vagyok kémiából :/
- Barna szemem van, de a hajszínem érdekes eset... ha frissen szárítottam meg akkor gyakorlatilag fekete, ha kiszívja a nap bevörösödik, alapjáraton pedig gesztenyebarna.
- Ezen a blogon kívül még írok egy könyvet, amit jó lenne ha meg bírnék jelentetni.
- Imádom a levendula illatát.
- Amikor megnéztem a Kiválasztottat, hetekig a Bitódalt énekeltem.
- A korosztályomhoz képest viszonylag jól beszélek angolul. Ennek az az oka, hogy négy éve heti öt órában tanulom, nem háromban.
- Lassan három éve játszok egy amatőr színjátszó társulatban.

Abigail kérdései:
1. Van példaképed? Ha igen, ki?
Tudom, tudom elcsépelt válasz, de anyu.
2. Mit jelent számodra az írás?
Kikapcsolódást. Ha egy hosszú nap után pihenésre vágyok, rögtön fogom a laptopomat és vagy a    blogot, vagy a könyvet írom.
3. Mi a kedvenc évszakod? Miért?
A tavasz. Egyszerűen van egy hangulata, amit imádok.
4. Milyen műfajú könyveket olvasol? Horror? Romantikus? Esetleg dráma? Vagy valami más?
Lássuk csak... krimi, fantasy, kaland, ifjúsági, néha horror.
5. Hogy viseled a negatív kritikát?
 Nem sértődök be rajta. Viszont szerintem akkor van értelme, ha kapunk mellé tanácsot is. Szerintem butaság, hogy ha valaki annyit mond, hogy nem jó. Ha elmondja miért nem tetszik neki,
akkor még lehet is rajta javítani.
6. Mi a kedvenc zenei műfajod?
Általában a pop, de a nem olyan hard rockot is elhallgatom. Viszont a tuc-tuctól kikészülök.
7. Szeretsz énekelni?
Ehm... az egy dolog, hogy szeretek, de aki meghall az maradandó halláskárosodást szenved.
8. Hol élnél legszívesebben?
Párizsban, vagy egy mediterrán helyen.
9. Szereted a fánkot?
Naná!
10. Szerinted is hülye kérdés volt az előző?
Nem. Én ismerek olyan embert, aki nem szereti a fánkot.

Kérdéseim:
1. Ismered a Bosszúállókat? Szereted? Ha igen ki a kedvenced?
2. Szeretsz rajzolni?
3. Reál vagy humán tantárgyakból vagy jobb?
4. Mióta blogolsz?
5. Team Peeta vagy team Gale?
6. Film vagy könyv?
7. Mi a véleményed a kötelező olvasmányokról. El szoktad olvasni őket?
8. Láttad a Kiválasztottat moziban?
9. Mi a kedvenc könyved?
10. Nagy baj ha nem tudok kitalálni egy normális kérdést?

Akiknek küldöm:
Abby Silver
Clove
Viki, Szimi
KatCat

Több most nem jut eszembe :/ utóbbi időben nem olvasok sok blogot



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése